Tilbage i London og syg

Så er jeg tilbage i London efter en dejlig tur til Grønland. Knap så dejligt er dog, at jeg er blevet syg. Jeg føler det som om at alle mine indvolde har været igennem en cementblander i løbet af natten. Jeg er sulten, men har overhovedet ikke lyst til at spise noget som helst LCHF. Min krop væmmes ved tanken om mine normale spejlæg til morgenmad. Faktisk væmmes den ved tanken om noget som helst fedt. Hver gang jeg spiser eller drikker noget gør det ondt i maven, og jeg har løbet på toilet hele natten. Sådan cirka hver halve - hele time. Dehydreret, ondt i hovedet og maven har jeg super mega ondt af mig selv. Jeg spiste et stykke ristet toastbrød med syltetøj til morgenmad. Og i går aftes spiste jeg en banan før jeg gik i seng for at få maven til at slappe lidt af. Ikke særligt LCHF-agtigt, men det er der ikke noget at gøre ved lige nu. 

Jeg føler ellers at det går godt med mit slankeregime. Jeg forventer ikke at jeg har tabt noget på min Grønlandstur, mest på grund af min første uge med sukker/kage/brød, men på onsdag vejer jeg mig selv, for at se hvordan det er gået. 

Min første forårs-eksamen finder sted i næste uge og jeg har ikke tid til at sidde og have ondt af og i mig selv. Det er godt nok træls. 




Kommentarer