Slankekur er da nemt...

Når man først er kommet sig over ubehaget ved ikke at køre på kulhydrater, og hjernen er kommet sig over chokket ved små portioner, så er det nemt.
Jeg har supertravlt lige i tiden og arbejder nemt 12 timer i døgnet alle 7 dage om ugen. Nogle dage endda 13-14 timer. Der er ikke tid til noget som helst. Rosenbusken jeg klippede ned ude i haven for nogle uger siden har fået lov at ligge, og nullermændene er snart blevet så store at katten er bange for at gå forbi dem. Hver aften tager jeg mig dog tid til at skære noget frugt og grønt til dagen efter og putte i bøtter til køleskabet. Jeg behøver ikke mere tænke på madtrang eller lyst til noget lækkert i løbet af dagen, for der er ikke tid til den slags og lysten melder sig i øvrigt heller ikke, og så er det meget nemmere bare at køre på automatik med kuren. Jeg har sjældent prøvet en slankekur, der var så nem at holde. Til de der gerne vil prøve kuren vil jeg lige pointere at uge 1 var en prøvelse, og det var først omkring 9. dagen jeg begyndte at føle mig normal igen.

Min mave har vænnet sig til små portioner, så den er nemt tilfredsstillet. Hvis jeg er sulten tager jeg nogle nødder og en gulerod, og så kan jeg køre en times tid igen. Jeg føler mig fuld af energi. Jeg kan mærke at jeg har tabt mig, og jeg kan se det på de 5 kgs billeder jeg fik taget den anden dag. Mit humør er også højt til trods for at arbejdsbyrden er skræmmende. Jeg har det sådan, at enten så drukner man eller også flyder man ovenpå, og jeg skal nok klare mig igennem. I maj slutter det hele, både arbejdet og studierne, og så er der 4 måneders sommerferie. Kom maj du søde milde...

Kommentarer