Slankekur: Uge 4 - 1,1 kg

Så er det søndag morgen og jeg har officielt været i gang med min slankekur i 4 uger og har smidt 7,7 kg. Solen skinner udenfor og jeg er glad. Jeg har på det seneste følt mig lidt forstoppet, som om maven ikke helt kan fordøje alle de rå grøntsager og nødder den får indenbords. Det skal der gøres noget ved, og nej jeg har ikke tænkt mig at begynde at spise sveskegrød. Måske nogle magnesium tabletter kan gøre tricket.

I går havde jeg en skjorte på, jeg lagde på inderste hylde i skabet tilbage i september måned, og nu passer den bare perfekt. Jeg går og overvejer at finde et par af mine gamle jeans frem som er lidt strammere end dem jeg har på nu. De må snart kunne passe. Jeg har i de seneste år haft en vægt, der har svinget over et 30 kgs interval og har derfor også tøjstørrelser, der svinger over en 2-3 størrelser. Det kommer mig til gavn nu.

For lige at sætte vægttabet i perspektiv har jeg fundet en tilsvarende mængde mælkekartoner. Se billedet. Nu kan jeg godt forstå hvorfor jeg kan gå lidt hurtigere op ad trapperne.



Kommentarer