30 uger på slankekur

Så er det 30 uger siden at jeg besluttede mig for at tabe mig. Jeg er nu under 100 kg og er gået 3 størrelser ned i bukser. Status er, at jeg ikke rigtigt taber mig lidt i tiden, men jeg tager heller ikke på. Så det er i det mindste godt. Da jeg ikke er hjemme i de her dage har jeg ikke vejet mig, men der kommer en ny vægtopdatering på søndag.

Vægten har stået meget stille og jeg må indrømme, at jeg ikke helt spiser som om jeg er på en slankekur. Mere mådehold vil måske hjælpe mig. Jeg har forsøgt, at lave mere motion på det sidste, og det skal jeg holde fast i. Jeg har desuden i den sidste uge forsøgt mig med en separation fra piskefløde, og jeg tror det skal gøres permanent med en skilsmisse. Jeg har vist spist for meget dessert med fløde til at tabe mig. Så flødesaucer og chia-grød med fløde ryger ud af min spiseplan igen. Måske kan det inviteres ind når jeg engang når mit vægttabsmål. Glæder mig til at se om jeg har tabt mig på søndag.

Kommentarer