Fladere end en pandekage...

... sidder jeg her og planlægger hvordan jeg skal komme til lufthavnen. Jeg føler mig som en ballon der har gennemført 87 børnefødselsdage og nu bare har lyst til at nyde pensionen. Fladere end en pandekage. Min nummer 3 eksamen er overstået og jeg har sommerferien. Rejser til sydens sol og skal prøve at se om jeg kan huske hvordan man slapper af.

Til de det berører kan jeg oplyse, at jeg medbringer og kan kontaktes på min danske mobil. (Uden ekstra omkostninger for den der ringer)

Og til far, afrejse kl. 20:20 dansk tid, så burde du kunne finde mig på flightradar:)

Kommentarer

  1. Stort tillykke med de overståede eksaminer håber du får en god ferie i det sydlige. Jeg er super imponeret over at du kan holde job, skole og slankekur på samme tid og med så gode resultater.(:

    SvarSlet
  2. Hej Sneugle


    Mange tak! Jeg nyder nu solen her ved stranden og slapper totalt af med kærlighedsromaner og så lidt arbejde som muligt:) Og er selvfølgelig også sund!


    Mvh.
    Carla

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for kommentaren. Jeg er altid glad for at høre fra ligesindede eller interesserede.