Snack, lakseruller og morgenmad

Selvom man er langt fra sit veludstyrede køkken kan man godt følge LCHF ånden med sin madlavning. Flere gange når jeg har været sulten-for-sjov har jeg tyet til agurker med dressing.

Dressingen er lavet er cremefraiche og philadelphia (50/50), citronsaft, dill og salt og peber. Når man har spist en agurk skåret ud i stænger og dyppet i dressing mister man lysten til at spise i et par timer igen.

I aftes lavede jeg lakseruller for første gang. Cremen er lavet af philadelphia med citronsaft, dill, salt og peber. De smagte dejligt men jeg kunne ikke spise mere end et par stykker fordi de var så intense.


Til morgenmad i morges fik jeg et spejlæg med bacon, nogle rejer med dressing fra i går aftes og en tomat skåret ud i tern. Det var meget fyldende og smagte dejligt. 

Jeg indrømmer at baconen fik lidt lang tid på panden. Argh, jeg mister hurtigt tålmodigheden med mad på panden og så skruer jeg får meget op. Nogle ting ændrer sig aldrig. 


Kommentarer