Mental opvarmning til motion

På søndag rejser jeg hjem til mig selv i London igen, og jeg går og leger med tanken om at genoptage motion. For at finde motivation til motion skal jeg gå og forberede mig mentalt i lidt tid. Jeg har som regel aldrig en brændende lyst i benene til at gå ud og fyre energi af. Jeg vil dog rigtigt gerne begynde at gå ture igen. I sommeren og det tidlige efterår forsøgte jeg at få gået minimum 20 km om ugen, og jeg prøvede også at lave mine måtte-øvelser hjemme i stuen cirka 3 x 20 minutter om ugen. Det føltes virkeligt godt at lave motion, og min form bliver forbedret lige med det samme. Velværet er rigtigt godt. Jeg har bare overhovedet ikke haft lyst til det i lang tid. Nu tror jeg motivationen er ved at være der igen. Jeg ser hvordan det ser ud i begyndelsen af næste uge, og hvis jeg får startet kommer der bestemt en opdatering her.

Jeg har endda lige vedlagt et billede fra sidste sommer, hvor jeg købte disse dejlige Asics Kayano sko. De er bare så fantastiske at have på, og de har masser af støtte og polstring indvendigt, og gel-affjedring. Ikke at jeg rigtigt får løbet, men når man har både knæ og fod-problemer er det rigtigt dejligt med nogle ordentlige sko alligevel. Jeg kommer i hvert fald ikke til at gå ned på udstyr.


Kommentarer