Frustrerende at være uden en vægt

Det er svært at holde motivationen i gang når man ikke kan veje sig og ikke ved om man har tabt sig. Jeg finder det yderst frustrerende. Den anden dag sneg jeg mig ind i et større supermarked, der solgte badevægte. De havde forskellige badevægte pakket ud og vist frem. Jeg tog mine sko af, kiggede mig omkring for at være sikker på at ingen så hvad jeg lavede, og sneg mig op på vægten. ÅH skræk og ve! Den viste flere kilo over hvad jeg vejede derhjemme. Det får man for at være utålmodig! For det første var det aften og jeg havde lige spist og drukket en masse. Jeg havde desuden tøj på. Jeg mistænker også at vægten derhjemme vejer 7-800 g for lidt. Så alt i alt har jeg ikke taget på, men det er jo svært at overbevise sig selv i logikken af det, når tallet står digitalt sort på gråt.

Klog af skade lurede jeg min høje supermarkeds-vægt og tænkte "Jeg sniger mig da bare ind på samme tid næste uge og prøver igen, og ser om jeg har tabt mig i løbet af ugen"... haha! Og de tror de kan tjene penge på badevægte?

Kommentarer