3. dag på sund mad

Imellem bleskift, amning og mangel på søvn har jeg rimeligt formået at være sund og gå nogle ture for at få lidt motion. Jeg følger ikke en superstreng diæt da jeg ammer, men hvis jeg ikke gør et eller andet nu så ender jeg med at veje 140 kg når vi når til jul. Det passer godt med gåture da det får babypigen til at slappe af og sove, og dermed også får mor til at slappe af. I hvert fald i hovedet. Der er ikke noget mere stressende end lyden af sin babys gråd. Og for at være ærlig, de små kan jo få den mindste irritation til at virke som om verden har nået enden. 


Morgenmad: Yoghurt, müsli, bær, nødder og kokos



Vi var en ekstra tur på hospitalet for at få lidt lysterapi mod gulsot.
Bat-baby. 



Hun har en Pavlik-skinne på for hofteskred



Foto-bombing af mors frokost. Salat med dressing
og stegte pølsestykker. 

Kommentarer