Jeg har taget lidt på!

Jeg vejede mig i lørdags og vægten viste 1,4 kg mere end forrige søndag. Jeg tror æggefasten har rykket lidt ved væsken i min krop, men jeg skriver aldrig ned hvis jeg har taget på, så derfor står der bare 0 i skemaet nederst på siden.

Mit håb lige nu er at være under 90 kilo når vi når jul. Det er 5-6 kg på 15-16 uger. Det burde også kunne lade sig gøre. Lige i tiden laver jeg ikke noget motion hvilket bestemt er en fejl. Jeg var ellers kommet ind i en god rutine med at gå en tur cirka hver anden dag. Mit liv er lidt travlt lige nu og jeg har lidt svært ved at organisere det hele. Jeg er i gang med at skrive mit speciale og det i sig selv er ret udfordrende. Derudover starter mit job op igen, og der er meget der skal planlægges i forhold til det. Om 1 måned starter mit studium op med undervisning, og så er det afsted til universitetet 2-3 om ugen igen, hvilket jeg glæder mig helt vildt til.

Jeg kan mærke, at selvom jeg ikke taber mig er det som om vægten omfordeler sig lidt på kroppen. Jeg bliver også lige så stille mere fortrolig med min nye og mindre krop. Så langsomt er bestemt ikke dårligt (siger jeg til mig igen og igen og igen, når utålmodigheden bliver for meget).

Og til min far, som stadig tæller mit vægttab i pakker af margerine (500 g), så kommer lige et billede. 54 pakker margerine.



Kommentarer