Slankekur: Et eksperiment om havregryn

Jeg har vist tidligere fortalt om den kæmpeportion morgen-kornflakes, der var blevet obligatorisk i min dagligdag før jeg startede min slankekur. Jeg skiftede den for 11 dage siden ud med 100 g havregryn med mælk om morgenen. Nu er jeg så blevet så modig, at jeg forsøger mig med 50 g havregryn om morgenen i stedet for. Altså kun halvdelen. Det var bestemt ikke noget mine øjne synes var sjovt. Det er jo en meget lille portion. Mine øjne kan bedst li' store størrelser af madportioner. Det er ret underligt. Men min mave har det fint med det, og jeg vil prøve at tænke over hvornår jeg bliver sulten igen bare for at kunne sammenligne det. I dag skal jeg arbejde hjemmefra og får derfor stort set ingen motion, og så er det vel rimeligt at spise tilsvarende mindre? Jeg snakker her mest for at overbevise mine øjne om at jeg gjorde det rette, så de ikke tvinger mig til at gå ud og tage noget mere i køleskabet.

Kommentarer