Slankekur: Forbudte madvarer på Carla-kuren

Forbudte madvarer

  • Bananer
  • Slik/chips/is
  • Sukkerholdig sodavand
  • Chokolade
  • Kartofler
  • Brød
  • Ris
  • Pasta
  • Bulgur
  • Kornflakes
  • Fløde
  • Mælk med mere end 0,5% fedt 
  • Hakkekød af okse eller svin
  • Fedtholdigt kød

Generelt er alt hvad der indeholder store mængder af kulhydrater forbudt på min Carla-kur. Jeg spiser dog stadig rodfrugter såsom pastinak og gulerødder. Jeg spiser også peberfrugter. De indeholder ellers også kulhydrater, men i mindre grad og de indeholder mange fibre som tager længere tid for kroppen at fordøje. Jeg skal jo spise et eller andet for at holde kroppen i gang. Jeg prøver at holde niveauet af frugter nede. Jeg spiser max 1-2 frugter om dagen fordi jeg vil undgå fruktosen.

Kommentarer