Slankekur: Uge 1 - Dag 5 - Krise

Det er gået rigtigt godt med at spise sundt i dag. Jeg har arbejdet meget, fra kl. 09:00 i morges til kl. 19:00 her i aften, så omkring 10 timer. Jeg havde ikke tid til at lave mad, selvom jeg havde taget kylling op af fryseren, så jeg spiste en skive stenalderbrød med noget ost. Nu er jeg meget lækkersulten. Jeg har egentligt noget mere arbejde jeg skal have lavet, men jeg føler mig alt for lækkersulten eller sukkersulten til at lave noget som helst andet end at ligge ned og slappe af. Et par timer mere og så går jeg i seng, så hvis jeg bare kan klare den uden at spise noget i et par timer, så skal det nok gå. Jeg kan tage et æble, men synes ikke rigtigt at det giver nogen mæthedsfornemmelse. Måske på grund af syreindholdet.

Dag 5 og første krise.

Kommentarer