18 uger på slankekur - NU UNDER 100 KG !!!

Så er det dagen vi alle har ventet på! Eller rettere, som jeg selv har ventet på, med stor spænding. Sent i nat vendte vi hjem til min egen badevægt efter at have været væk i omkring 6 uger. Min gode ven badevægten viste 99,8 kg og jeg kan stadig ikke få hænderne ned fra min jubeltilstand. Helt fantastisk følelse at være under 100 kg. Jeg tror næsten jeg havde opgivet nogensinde at komme så langt. Det betyder at jeg har tabt 22,3 kg på 18 uger. I en utopisk verden havde jeg drømt om at jeg måske kunne nå at være under 100 kg før 1. juli, men jeg havde da aldrig troet at det ville være muligt. Fantastisk.

Mit BMI er nået ned på 34,9 (og dermed under 35 som nogle kalder grænsen for 'svær fedme'), så nu er jeg bare 'fed'. Ikke så ringe endda.



Kommentarer