Samlet antal kalorier mandag d. 9/6-2014

I går sprang jeg over morgenmaden, hvilket jeg prøver at gøre så ofte jeg kan. Jeg står som regel op kl. 07:00 hver morgen, går 5 km, kommer tilbage og slapper af (det er jo ferie). Omkring kl. 12:00 spiser jeg min frokost og kl. 20:30 min aftensmad. Jeg går som regel også 5 km om aftenen. De fleste dage bliver det altså til minimum 10 km gang.

Her er kalorietabellen for min aftensmad i går.



Jeg har allerede vist at jeg fik 570 kcal til frokost i går, og skemaet for min aftensmad gav 624 kcal. I alt fik jeg altså i går 1194 kcal.

Min bekymring er om jeg får nok fedt i forhold til LCHF princippet. Jeg får bestemt ikke for mange kulhydrater. Så længe jeg har det godt og stadig taber mig er jeg godt tilfreds. Jeg har ikke tænkt mig at fortsætte kalorietælleriet i alt for lang tid, det er kun for at jeg ikke glemmer, at hvis man spiser flere kalorier end kroppen forbrænder så taber man sig ikke.

Kommentarer