Flødestuvede blomkål med varmtrøget laks - frokost


Frokosten i dag stod på stuvede blomkål med bacon og varmtrøget (kold) laks. Da jeg i går stegte blomkål med bacon til min biksemad, var portionen alt for stor, og jeg satte cirka halvdelen i køleskabet. Den rest fik jeg varmet op i dag og hældt noget fløde ved, og så blev det bare super lækkert. Den varme tunge blomkålsfløde gik rigtig godt i hånd med den kolde laks med citronsmag og lidt grøn salat. I skrivende stund er det 8 timer siden jeg fik frokost, og jeg har ikke fået noget at spise siden. Jeg har slet ikke lyst til at spise, så har ikke lige fået tænkt på aftensmad, til trods for at klokken er 20:02. Måske skal jeg lave nogle oopsies og spise dem med lidt spegepølse. Måske ender jeg med at springe over aftensmaden, for lysten til at spise er der godt nok ikke lige nu (Hvilket er en god ting, da det er et udtryk for at min krop ændrer sig, og ikke nødvendigvis altid har lyst til at spise).


Kommentarer