Nye ting i mit køkken




Billederne viser nogle tilføjelser til mit køkken-lager. Nogle af dem bruger jeg meget og andre har jeg først lige fået erhvervet mig.

Det øverste billede
Øverst fra venstre er det: Hellmann's mayo, kokosnødde-olie, æg, lurpak rigtigt smør, almindeligt kokosmel
Nederst fra venstre er det: Magnesium, hørfrøolie, fiberhusk, perilla-olie, avocado-olie og fint kokosmel.

Det nederste billede
Sesammel, sukrin gold, pofiber. De er lige kommet ind af døren med posten, så jeg ved ikke hvordan de fungerer, men jeg har læst om dem i opskrifter fra madbanditten.dk og lignende sider.

Men magnesium er da ikke mad? Nej, men det gør alt det andet muligt, uden magnesium stopper min mave nemlig:(

Jeg ville ikke undvære kokos-olien, æg, husk, mayo og smør. De øvrige er jeg ikke kommet i gang med at bruge ordentligt endnu, så hvordan deres plads i min madlavning skal være, mangler stadigt at blive udforsket.

Kommentarer