Dagens indtag

Oopsies. Det er det, jeg har levet af i dag. Jeg var rigtig dårlig til at få lavet en ordentlig madpakke, til trods for at jeg skulle være hjemmefra i 10-11 timer. Oopsies er fine nok, og jeg har da fået eksperimenteret mig frem til en udgave, jeg selv synes er rigtig god, men det er altså stadig lidt som at spise luft. Da jeg kom hjem, var jeg derfor rigtigt sulten og lavede en lækker karry-grøntsagssuppe med stegte kyllingestykker og asparges. Det var til gengæld hele ventetiden værd. Hvor var det lækkert.

Morgenmad/formiddag/frokost/eftermiddag
Oopsies

Aftensmad
Karry/grøntsagssuppe med stegte kyllingestykker og stegte asparges.



Oopsies opskrift - Med egne rettelser

  • 4 æg
  • 100 g smøreost (philadelphia-lignende)
  • 1 spsk pofiber
  • oregano og andre urte-krydderier
  • 1½ tsk bagepulver
  • lidt salt
  • Nigellefrø til toppen


Fremgangsmåde

  • Hvider piskes hårde for sig og resten af ingredienserne piskes for sig. 
  • Bland det hele forsigtigt, sæt på en bageplade med bagepapir, så de bliver til flade brød
  • Bag 25 minutter ved 150 grader. 
Oopsies




Kommentarer