Dagens indtag

Morgenen startede med min ugentligt vejning. Vægten sagde 0,7 kg mindre end for en uge siden, altså 100,9 kg. Jeg har vejet mig hver morgen hele ugen og det underlige er, at lørdag morgen sagde vægten 99,5, derefter er vægten ligeså stille gået op hver morgen med omkring 3-400 g. Jeg føler mig så oppustet, og forstoppet og føler også, at det er ved at være den tid på måneden igen. Hvis jeg har ret burde vægten give et ordentligt hop nedad til i næste uge. Jeg må vente og se. Jeg har spist mindre i dag end jeg plejer, men det passer fint  med, at jeg ikke har lavet så meget motion i dag heller.

Dagens menu var:

Morgenmad
2 æg og 2 stykker bacon (den engelske slags, der faktisk indeholder kød!)

Sen frokost/tidlig aftensmad
1 pandekage af 2 æg
Rejer med avocado, olivenolie, fetaost, balsamicoeddike og dild



Kommentarer