20 uger på slankekur

I går var det 20 uger siden, at jeg startede min slankekur. Jeg er på sommerferie hos mine forældre så min badevægt er ikke lige indenfor rækkevidde. Om et par dage skulle jeg dog være i stand til at komme med en vægtopdatering. Status er, at jeg den sidste uge har gået i styrketræningscenter. Det har jeg virkelig nydt. Jeg har ikke overgjort det på nogen måde, men det er rart at få rørt musklerne og føle, at man stadig har en krop der virker.

På den dårlige side er, at da jeg har været væk fra mine magnesium-tabletter i den sidste uge har jeg også lidt en del af forstoppelse hvilket er mega irriterende.

Jeg glæder mig til at se, om jeg har tabt mig når jeg kommer hjem igen. Jeg vender hjem sent tirsdag aften.

Dette vægttabsforløb er nu officielt den kostomlægning jeg har fulgt i længst tid. Jeg er meget stolt af mig selv.

Kommentarer