Efter 22 uger - Endelig sker der noget!

0,3 kg er normalt ikke noget jeg glæder mig synderligt over, men efter 3 ugers vægttabs-tørke er jeg evigt lykkelig for at vægten igen ser ud til at bevæge sig. Det samlede vægttab er nu på 22,7 kg og vægten stod på 99,5 kg i dag. Det næste mål jeg ser frem mod er at komme under 97,2 kg, for så har jeg nemlig tabt 25 kg. Endnu en milesten. Jeg håber, at det sker indenfor de næste 2-3 uger, og jeg håber at min krop har opgivet sin stædige kamp for at blive ved 100 kg mærket.


154 dage, så lang tid har jeg fulgt min diæt nu. Det er så lang tid at det efterhånden er ved at blive normalt for mig. 


Jeg har lige købt den her model af letvægtskuffert fra Samsonite og når den bliver fyldt godt og er rigtig tung kan den lige komme op og veje 22,7 kg. Forestil jer hvor tung en helt fyldt kuffert er. Så forestil jer at for 22 uger siden gik jeg rundt med den ekstra vægt på min krop. Det er en stor lettelse af tryk på mine ankler, knæer, ben, ryg. Det er noget jeg mærker hver eneste dag og nogle dage føler jeg bare at jeg flyver fremad, selvom jeg stadig er tungere end jeg gerne vil være. Når jeg engang når mit mål regner jeg med at tyngdekraften vil have meget lille virkning på mig og at jeg egentligt bare vil begynde at svæve og at min kæreste må have mig i snor for at jeg ikke mister helt kontaktforbindelse med vores planet. Lidt ligesom med en drage. 




Kommentarer