21 uger på slankekur - Ingen ændring

De sidste 3 uger har vægten stået på det samme, lige under 100 kg. Det er lidt frustrerende for jeg har ikke ændret i mine spisevaner overhovedet. Jeg har dog ændret i mine motionsvaner og det er nok der katten ligger begravet. Jeg har skiftet 10 km gang om dagen ud med 8 dages styrketræning og nu ingenting. Jeg laver ikke motion i de her dage, hvilket nok er lidt dumt. Måske skal jeg skære ned på kalorieindtaget siden jeg ikke går ture mere, eller også skal jeg få planlagt at lave motion igen. Jeg har ikke helt bestemt mig endnu, det skal nemlig passe ind i mit program. Jeg har købt en yoga måtte som skulle komme med posten en af dagene og så kan jeg lave nogle øvelser på den. Det er egentlig bare for at få nogle stærkere muskler og en pænere kropsholdning. Jeg regner ikke med at det vil gavne  mit vægttab så meget.

Jeg kan glæde mig over, at det går fint med at følge min LCHF kost, at jeg har tabt 22 kg, at jeg vejer under 100 kg, og at jeg har købt en masse nyt tøj i nye og mindre størrelser. Jeg kan også glæde mig over at jeg i det mindste ikke har taget på. Jeg venter spændt og ser om der sker noget udvikling på vægten til i næste uge.




Kommentarer