Madindtag fredag

Mit mad-indtag fredag er lidt specielt ved at kulhydrat-mængden er utroligt høj. Det er den fordi jeg mødtes med en bekendt ude i byen i går og spiste en chinabox med masser af ris. Jeg stod på vægten i går morges og stod på vægten igen i dag, så jeg kunne sammenligne hvad kulhydraterne ville gøre ved vægten. Det viste sig at i dag vejede jeg 300 g mindre end i går, så helt galt kan det ikke være. Med vilje holdte jeg mig fra ting, der indeholdte brød, for det giver mig som regel bare ondt i maven. Jeg forsøgte også at vælge noget uden alt for mange kalorier i. Kalorieindtaget blev selvfølgelig lidt højt, men ikke højere end at jeg stadig havde et underskud på 780 kcal i går. Jeg troede, at jeg ville vågne med hovedpine i morges, eller en anderledes sult eller sådan noget, men det gjorde jeg ikke. Jeg er ikke sulten, og jeg føler mig rigtigt godt tilpas. Jeg har dog ikke tænkt mig at lade hvide ris blive en del af min diæt igen, men egentligt bare fordi det får mig til at indtage alt for store mængde mad sammenlagt. Jeg kan normalt spise et helt bjerg af hvide ris:)

Jeg kender selvfølgelig ikke det nøjagtige næringsindhold i hvad jeg spiste i går, men har forsøgt at sjusse mig lidt frem til det.

Morgenmad
2 æg med 2 stykker bacon (British style bacon!)

Frokost/eftermiddag
Tunsalat med mayonnaise

Aftensmad
Chinabox med hvide kogte ris, kylling og karrysauce




Kommentarer