-1,6 kg på den sidste uge og -6,3 kg på 5 uger

Det går ligeså stille nedad, selvom jeg synes, at det kan være lidt svært nogle gange. For eksempel spiste jeg i går chokolade, godt nok en mørk 70% chokolade, men stadigvæk meget kaloriefyldt. Jeg har 1 uge tilbage med min universitetsundervisning og en uge tilbage med to store deadlines og mange små. Jeg ved godt, at jeg begynder at lyde som en gammel pladespiller, der gentager den samme ting igen og igen, men det er faktisk ret hårdt lige i tiden. Måske fordi jeg har lidt svært ved at gøre noget halvt. Jeg vil ikke aflevere en opgave med mindre at jeg ved, at den er god. Rigtig god. Og så bliver det hele bare lidt hårdere. Argh, ikke mere klageri nu. Bare tilbage til arbejdet Carla:)

På onsdag i næste uge forlader jeg landet i 3-4 uger i forbindelse med mit arbejde, og så vil der ikke være vægtopdateringer her. Jeg vil dog forsøge på bedste vis at tabe mig alligevel og lave nogle opdateringer undervejs.  



Kommentarer