Mini-pause til midt april

Jeg holder nogle ugers pause på bloggen her, mens jeg er i Grønland. Jeg vender hjem igen d. 17. april hvis vejret vil, og så fortsætter jeg hvor jeg slap med mit slankeregime. Jeg har afsluttet mit semester på studiet og mangler "bare" at studere til eksamen. Jeg sover meget i de her dage, både på grund af jetlag og stress op til afslutning på mit semester. Jeg føler mig som en ballon hvor luften er gået ud. Tiden lige nu bruges derfor på at lade op og blive mig selv igen, og når jeg vender hjem i midten af april kommer der regelmæssige opdateringer her igen.

Kommentarer

  1. Hej Carla.

    Har du nogensinde prøvet at bruge Nupo i din slankekur? Jeg kan godt anbefale det, især som en slags dessert eller snack, hvilket man jo godt kan trænge til. Jeg har fundet det til en god pris her: http://www.ren-velvaereshop.dk/nupo-kur-190/

    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette

      Jeg har hørt om Nupo og set produkterne i en butik, men aldrig rigtigt tænkt over det. Det kan da være, at jeg skal afprøve det. Og ja, de desserter... Nogle gange har jeg virkelig en sød tand. Tak for link og kommentar.
      Mvh. Carla

      Slet

Send en kommentar

Tak for kommentaren. Jeg er altid glad for at høre fra ligesindede eller interesserede.