Slankekur: Uge 1 - Dag 3 - Madplan

Her er en plan over hvad jeg spiste i går på min 3. dag. Igen skal jeg lige understrege at jeg ikke følger en bestemt plan, men prøver at følge hvad jeg tror vil give mig et vægttab og kun tiden kan vise om det holder stik.

Morgen: Havregryn (ca. 100 g) med skummetmælk og flydende sød.

Frokost: To kalkunfrikadeller med nogle gulerødder (ca. 150 - 200 g)

Eftermiddag: 3 kiwifrugter og nogle paranødder (ca. 10 styks)

Aftensmad: 4 kalkunfrikadeller, grøn salat og lidt rødkål. Italiensk dressing og fuldfed feta til salaten. (Bare fordi jeg elsker feta)

Aften: Vindruer og et æble

I løbet af dagen drikker jeg en del Pepsi Max og vand. Jeg vil ikke anbefale andre at drikke så meget Pepsi Max som jeg gør, men Rom blev ikke bygget på én dag og jeg kan ikke fokusere både på at ændre min diæt fuldstændig og stoppe min PM afhængighed på samme tid.

Jeg vil lige tilføje at jeg altså IKKE havde hovedpine på min 3. dag overhovedet, men tror min mave har fået et chok med alle de nødder og grøntsager og frugter som den ikke er vant til. Den føles sådan lidt underlig. Ikke dårlig, bare underlig. Gad vide om det ændrer sig hen ad vejen.

Kommentarer