Slankekur: En aha-oplevelse

Jeg havde en aha-oplevelse den anden dag. I søndags havde jeg rigtig travlt, da vi skulle have gæster til aften. Så jeg susede rundt hele dagen og gjorde rent og købte ind og lavede mad, og da jeg havde nået til aften følte jeg mig mega sulten. Det var da underligt at jeg skulle føle mig så sulten tænkte jeg, før jeg kom i tanke om, at jeg havde glemt at spise noget hele dagen. Det tror jeg aldrig er sket i hele mit liv. Jeg glemmer ALDRIG at spise. Uanset hvad der sker i mit liv og uanset hvor træt eller travlt jeg har det, så skal jeg nok huske at spise. Men i søndags glemte jeg det altså. Det er selvfølgelig ikke sundt at glemme at spise, men for mig var det en slags 'aha' oplevelse af, at måske er tingene ved at ændre sig, og måske har min hjerne ikke helt så meget fokus på mad, som den har haft. 

Kommentarer