Uge 10 - 0,6 kg (-14,1 kg i alt)

Jep, det går stadig nedad. Hvem skulle have troet det. Begravet i læsning til min første eksamen på onsdag, afsluttet et langt hårdt forløb på arbejde og på samme tid formået at tabe 14 kg på 10 uger. Det er da slet ikke en dårlig statistik:D (Og den tid på måneden starter i dag! Så jeg er oppustet som altid)

Med lidt held kan jeg måske nå min 3. photo-session på søndag (15 kg). Eller måske søndagen efter. Vi ser.



Kurven viser hvordan min vægt har ændret sig per uge siden starten af min slankekur. Man ser, at den første uge har en stejlere hældning end resten af forløbet. (Hvilket er ret normalt og bare betyder at jeg tabte mig mere den første uge!). Man ser også, at der siden 3. uge har været en nær lineær sammenhæng i udviklingen af min vægt. Hvilket egentligt bare betyder, at jeg gennemsnitligt taber det samme hver uge. 

Jeg har fået Excel til at lave en tendenslinje fra uge 2 til 11 og forskriften er: y = -1,0915x + 119,88, og hvis man indsætter y = 70 (Mit drømmevægtmål) ,så får man x = 46, hvilket betyder at 46 uger efter start vil jeg nå mit mål hvis tendensen fortsætter som hidtil. Det er vist omkring juletid i år, måske lidt senere. 

Kommentarer