Slankekur: Mere fedt i maden

I forbindelse med mit arbejde er jeg ude af landet og bor hos nogle venner. Min veninde er stor tilhænger af low carb high fat konceptet bl.a. fordi det passer godt sammen med hendes glutenallergi. Hun mener at jeg sagtens kan spise mere fedt end jeg gør og stadig tabe mig, så længe jeg spiser low carb. Så lidt  modvilligt har jeg spist en del mere fedt end normalt. Sådan noget som bacon, smør, kokosmælk, pølser og pulled pork. Jeg har stadig holdt mig helt fra brød, ris, pasta og kartofler. Jeg har også forsøgt at spise forholdsvist små portioner. Jeg glæder mig til at veje mig når jeg kommer hjem igen og se om jeg har tabt mig. Jeg er ikke overbevist.

Kommentarer

  1. Ja ja gi nu fedtet lidt tid ;) Du skal jo også tænke på alle de andre faktor som spiller ind når man er ude at rejse og kroppen får ukendte oplevelser ;)

    Så hvis badevægten ikke er gået den rigtige vej, kan det jo også skyldes andet, men det håber jeg nu den er :)

    SvarSlet
  2. Hej Christine

    Jeg vil da helt sikkert give det en chance, fordi det virker som en fremgangsmåde jeg kan følge på længere sigt. Nu venter jeg spændt på søndag og ser om der er sket noget :D

    Mvh.
    Iben

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for kommentaren. Jeg er altid glad for at høre fra ligesindede eller interesserede.