33 uger på slankekur og minus 27,8 kg

1,6 kg blev det til i den sidste uge. Det virker som om min kostomlægning og mange gåture endeligt virker. Jeg er overordentligt tilfreds med resultatet. Nu med en vægt på 94,3 kg og bare 2,2 kg tilbage før den magiske 30 kg grænse. Med den udvikling, der foregår lige i øjeblikket, regner jeg med at have nået 30 før udgangen af oktober. Dejligt.

Jeg har hele tiden spist LCHF, men med min seneste kostomlægning betyder, at jeg nu spiser 2 gange om dagen, frokost og aftensmad. Jeg spiser som regel en stor portion grøn salat med en fed dressing og noget stegt kød hver gang. Se billedet. Desuden har jeg lov til at spise 2 avocado/chokolade-desserter om ugen, og jeg skal helst gå mindst 20 km om ugen.

Aftensmaden i går: Laks stegt i ovnen, hjemmelavet karrydresssing og grøn salat.


Kommentarer