Søndagsvejning, ingen ændring

En hel uge er gået og vægten siger ingen ændring. Det har været en uge uden motion overhovedet, med et madindtag, der ikke helt fulgte et mønster, og masser af feber, snot, ondt i halsen, ondt i hovedet, svimmelhed og så videre. Jeg har stadig helt enormt meget slim i halsen. Det sidder ligesom en klump, der ikke vil forsvinde hverken op eller ned. Mega irriterende. Jeg er dog blevet enig med mig selv om, at min spisning i den næste uge primært vil bestå af grønne salater med dressing og kød. To spisninger om dagen. Ingen morgenmad. Dertil skal jeg også lave motion. Jeg vil forsøge i dag med den korte gåtur (4,1 km), og håber at jeg kan nå de 20 km i den kommende uge. Det kan være jeg må stille mig tilfreds med 15 km, vi får se.

Jeg er begyndt at indse, at jeg nok ikke når de 30 kg før 1. november, men det kan være jeg når det før min fødselsdag i slutningen af november:). Mit håb er stadig at nå under 90 kg før jul. Det kræver lidt vedholdenhed tror jeg.

Jeg har købt en termotaske til min madpakke og et par små køleelementer. Det er helt vildt praktisk i forhold til at tage salat og kød med. Jeg har ikke lyst til at spise kylling, der har lumret i en taske i 6 timer i træk, men med det nye vidunder er salaten stadig kold, når jeg når til frokosttid. Der er nu ingen undskyldning for ikke at fortsætte mit dejlige salatregime.

PS. Da jeg stod op i morges var alle brunkagerne fra i går væk. Jeg lavede 2 plader. Den tomme dåse stod på bordet ved siden af kærestens forladte computer. Han sover i skrivende stund stadigvæk. Me wonders...



Kommentarer