LCHF madpakken


Noget af det mest udfordrende ved LCHF er at lave en madpakke der er nem at spise. Jeg brugte to af mine hvidkålsbrød fra i går til at lave denne sandwich. Den indeholder bare smør og oksespegepølse. Dertil lavede jeg en grøn salat, med cherrytomater, gul peber, agurk og salat og en hjemmelavet karrydressing.

Jeg har ikke spist morgenmad, men regner med at spise frokost mellem 14:00 og 15:00. Jeg er hjemme fra universitet cirka kl. 20:00 i aften og aftensmaden er nok klar mellem 20:30 og 21:00. I dag er studiedag, men uden undervisning, og derfor foretrækker jeg at stå lidt senere op og tage lidt senere til campus for at undgå Londons myldretid i undergrundsbanen, som simpelthen bare er ulidelig. Hvis jeg havde stået op kl. 06:30 havde jeg nok spist frokost kl. 12:00 i stedet.


Kommentarer