2. dag på ægge-faste




Sådan ser et typisk måltid ud på min æggefaste. Øverst er det 2 spejlæg med kryddersmør og fetaost og nederst er det scrambled mayo-egg med stegt halloumi. 

Jeg er nu næsten igennem dag 2 på æggefasten og har den ondeste ånde og smag i munden. Derudover holder maden mig mæt omend den er lidt ensformig. Jeg drikker masser af vand hvilket er noget helt nyt for mig. Jeg er allerede over 2 liter i dag, og i skrivende stund er klokken kun knap 17 om eftermiddagen. Jeg føler at æggefasten hjælper min slankekur og selvom det lyder lidt dumt føler jeg mig allerede mindre. I hvert fald mindre oppustet. Maden giver en dejlig ro i kroppen, kan ikke forklare det på andre måder. 

Aftensmad
Æggesalat med stegt halloumi på toppen.
I alt: 2 æg, 1 spsk smør, 1 spsk mayonnaise, 31 g stegt halloumi

Kommentarer