5. dag på æggefaste

Efter 4 dage på æggefaste har jeg tabt 2 kg. Det er det samme som jeg har tabt i de foregående 8 uger, så jeg er superglad for at have valgt denne faste. Fasten har også fået mig til at indse at jeg spiser alt for store portioner på LCHF og det nok er derfor at mit vægttab er gået i stå.

I dag er sidste dag på fuld æggefaste. De næste to dage bliver halv æggefaste og halv striks LCHF. Altså æggefaste med lidt grønt til morgenmad og frokost, og striks LCHF til aften. Jeg vil desuden begynde at bruge en mindre tallerken til min aftensmad for at tvinge mig selv til at spise mindre portioner.

Morgenmad og frokost
Scrambled egg med cheddar-ost, mayonnaise og kryddersmør
Indhold morgenmad: 2 æg, 1 spsk mayo, 1 spsk smør, 30 g hjemmerevet cheddar
Indhold frokost: 2 æg, 1 spsk mayo, 1 spsk smør, 30 g hjemmerevet cheddar

Kommentarer