Har lyst til noget sødt

Jeg har en pludselig lyst til noget sødt. Kan ikke lade være med at tænke på kager og pandekager og sukker. Jeg har ellers næsten lige spist og er ikke sulten som sådan. Hver eneste måned, 3-4 dage før min menstruation får jeg den samme craving. Har ikke lyst til at give efter for den, da jeg skal vejes på søndag. Så i stedet skriver jeg her. Det at sætte ord på og skrive det ned kan forhåbentligt hjælpe mig med at sætte det i perspektiv. Jeg skal bare klare den til kl. 18:00 hvor der er aftensmad. Måske skal jeg lave en avocado/chokolade dessert i stedet for min aftensmad i aften. På den måde får jeg i hvert tilfredsstillet mit behov for noget sødt, eller måske nogle pandekager med smør, sukrin og kanel til. Aaah... Det var en god idé! Det tror jeg bestemt jeg skal lave til min aftensmad.

Kommentarer