Carb refeed dag - Hvad jeg har spist


Sådan så min mad-fordeling ud i dag. Jeg sigtede efter et kulhydratindhold på 250-300 g, og det er nået. Jeg sigtede også efter et fedt-indhold på under 30 g, men den kom desværre op på 50 g, some habits die hard. Jeg forsøgte at undgå "sødt" sukker, og lykkedes næsten, undtagen jordbærsyltetøjet. Min vægt bliver først målt om 2 uger, så der går lidt tid før der kommer en opdatering der. I øvrigt gik dagen ret nemt. Jeg følte mig ikke underligt tilpas eller noget som helst. Jeg har måske været en smule mere døsig end normalt. Syltetøjet smagte 10 gange mere sødt end normalt, så havde ikke lyst til at gentage det. Følte mig ret overmæt hele dagen, fordi jeg havde sat mig et bestemt mål med hensyn til kulhydrater. Jeg følte ikke nogen trang til at spise i løbet af dagen, og spiste bare det jeg havde planlagt fra morgenen af. I morgen er det tilbage til striks LCHF, low carb high fat og ingen brød eller andre kulhydrat-rige madvarer.  

Kommentarer